zaterdag en zondag - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Rob & Diana - WaarBenJij.nu zaterdag en zondag - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Rob & Diana - WaarBenJij.nu

zaterdag en zondag

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob & Diana

10 Mei 2015 | Italië, Pistoia

Zaterdag vroeg onze nest uit om 07.30, ja kijk, voor ons is dat bijna een ochtendshift...voor de wekelijkse markt in Pistoia. Het verwonderd wellicht niemand dat wij de geparkeerde auto niet meer terugvonden in die kleine straatjes. Gelukkig waren wij zo bijdehand om de parkeerplaats op te slaan in Tomtom.

Helaas wist Tomtom het ook nimeer zo goed in het centrum, ach ja, wij hebben vakantie.
Namiddag naar Montecantini Terme, dit plaatse staat omwille van zijn vele kuuroorden. Je kunt er zowat alles laten reinigen ook je darmstelsel enzo...hier heb ik maar voor bedankt...
Zondag naar het supermooie Lucca zo'n 60km verderop in de buurt van Firenze. De stad is ommuurd en is ideaal voor fietsers, wandelaars en Rob en Diana.
Om 18u zei ik: ' start de wagen, Diaan'
Dag vriendjes en vriendinnetjes, we komen er nog ni aan...

• 11 Mei 2015 - 06:08

Jos En Ria:

Hallo, hallo,

Wat een genot toch altijd om jullie reisverslagen te lezen, mijn mond komt altijd in een lachstand te staan. Op naar jullie volgend verslag.