Dag 15 Banos - Quito - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Rob & Diana - WaarBenJij.nu Dag 15 Banos - Quito - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Rob & Diana - WaarBenJij.nu

Dag 15 Banos - Quito

Door: Rob & Diana

Blijf op de hoogte en volg Rob & Diana

30 Oktober 2013 | Ecuador, Baños

Onze dag begon in Banos. Zoals gisteren afgesproken zijn we na het ontbijt vertrokken richting de kabelbaan, waar we in een bakje van de ene berg naar de andere berg konden gaan. Op plaats van bestemming zagen we dat het ook mogelijk was om al hangend aan een katrol van de ene berg naar de andere berg te gaan. Iets wat natuurlijk erg spectaculair is. Na enige twijfelingen heb ik (Diana) besloten om op deze manier naar de overkant te gaan. Phoeee...wat vond ik dat spannend zeg. Ik werd in een " harnas gekezen en heb goed opgelet of ze niet iets zouden vergeten (alsof ik er verstand van heb). En eerst moesten we een trap op naar boven en werd ik op een stoel neer gezet, een meter of 2 voor de rand van de afgrond...brrr...niet naar beneden kijken dacht ik..maar ja dat doe je dan toch natuurlijk. Eerst ging er een mannetje naar de overkant. Die zouden mij opvangen. Juan en Rob waren met de kooi naar de overkant vertrokken. Daar zit je dan, met een niet al te fris ruikende Ecuadoriaan te wachten tot ik eindelijk mag. Dat duurde voor mijn gevoel een eeuwigheid. Ik vond het toch wel erg spannend. Toen ik eenmaal goed hing en vertrokken was, bleek het allemaal goed mee te vallen. Ik had een prachtig uitzicht over de bergen, een water val en het ravijn. Er zijn flink wat foto's van gemaakt. Een paar daarvan heb ik laten ontwikkelen. Tjonge jonge, dat was wel een ervaring zeg. Echt gaaf. Ik heb een uur lang met een big smile op mijn gezicht gezeten.
Na dit avontuur hebben we onze weg vervolgd richting Quito. Op dit moment zitten we in het hotel en proberen we de de foto's te uploaden zodat we deze ook kunnen toevoegen aan deze website. Dus als het goed is zien jullie een aantal nieuwe foto's.
Vandaag onze laatste dag op het vaste land van Ecuador. Morgen vertrekken we richting de Galapagos Eilanden. Op naar weer een nieuw avontuur.

• 30 Oktober 2013 - 23:27

Raf Penders:

Jullie hebben lef seg..
    vandaag nog goed gelachen met uw video fillmpkes.. gullie zijt just die 2 van de muppets die boven in het balkon zitten ;-)

• 30 Oktober 2013 - 23:54

Rob & Diana :

had me wel iets anders voorgesteld van een kabelbaan, peuken in de broek...
    de muppets

• 31 Oktober 2013 - 05:53

Sjaan:

Held! .. Shit had toch mee moeten gaan ..want dat is kikken!
    Mooie fotos :)

• 31 Oktober 2013 - 08:30

Nellieegas:

Wat een held ben je toch ik ben trots op je hoor! Weet niet of ik met je mee was gegaan super !

• 31 Oktober 2013 - 08:44

Pa:

Hallo Kanjers,

Wat een geluk dat ik geen zwak hart heb!!

Geniet er van!!
    Groeten
    Pa

• 31 Oktober 2013 - 15:35

Rob & Diana :

@ paps en mams..,ik heb aan jullie gedacht toen ik daar zo hing:-) en hoe jullie zouden reageren. Leuk om te lezen dat ik goed zat:-)

Het was echt gaaf en alleen het begin was eng,, maar heb nu eel spierpijn van het vasthouden:-)

xxxx Diana

• 02 November 2013 - 10:33

Anne:

Jongens toch, dit is toch écht wel één van de reizen van je leven zo te lezen en dan die prachtige foto's !!